متخصص ارتودنسی در تهران

دکتر فرهاد صدرالدینی متخصص ارتودنسی در تهران به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین متخصصین ارتودنسی در تهران دارای سه مرکز تخصصی ارتودنسی در تهران می‌باشد. در مطالب مربوط به متخصص ارتودنسی در غرب تهران و متخصص ارتودنسی در شرق تهران به صورت مشروح به مطب‌های غرب و شرق پرداختیم، در این مقاله در مورد مطب بلوار اندرزگو میدان ندا و چگونگی دسترسی به آن صحبت خواهیم کرد. با توجه به اینکه ارتودنسی درمانی است که در جلسات متعدد انجام می‌شود و ترافیک بالای شهر تهران، به توضیح در مورد ایستگاه و خطوط مترو نزدیک همچنین مسیرهای دسترسی به این مطب می‌پردازیم. این مطب در ناحیه شمیران و محدوده بلوار اندرزگو قرار گرفته است که دسترسی عالی برای نواحی قیطریه و چیذر، فرمانیه و نیاوران منطقه دولت و پاسداران، دارآباد و اختیاریه، دزاشیب و کاشانک ایجاد می‌کند، کافی است خود را به بلوار اندرزگو و در نهایت میدان ندا و چیذر برسانید.

متخصص ارتودنسی در تهران | دکتر فرهاد صدرالدینی

متخصص ارتودنسی در تهران | دکتر فرهاد صدرالدینی

مرکز تخصصی ارتودنسی بلوار اندرزگو

این مطب در نزدیکی خط یک مترو و ایستگاه قیطریه قرار دارد. در این ایستگاه پیاده شوید، سوار تاکسی‌های چیذر شوید و روبروی مطب پیاده شوید. توصیه ما به شما این است که به صورت حضوری جهت مشاوره اولیه در مطب متخصص ارتودنسی در تهران حاضر شوید. ملاقات با سایر بیماران و مطمئن شدن از متخصص بودن درمانگر و وجود تابلو به نام خود متخصص معالج از عوامل بسیار مهم انتخاب می‌باشد. ضمناً شما از طریق سایت نظام پزشکی و جستجوی پزشک می‌توانید از صحت مدارک ادعایی مطلع شوید.
همچنین دکتر فرهاد صدرالدینی دارای مصاحبه‌های متعدد که از طریق سایت آپارات قابل مشاهده می‌باشند و همچنین مقالات بسیار مفید که از طریق سایت ایشان بخش مقالات و آخرین اخبار در دسترس می‌باشند.

لیست متخصصین ارتودنسی در تهران

تهران شهری با جمعیت بسیار زیاد و شلوغ است که برعکس سایر نواحی ایران یافتن متخصص ارتودنسی خوب در تهران را دشوارتر می‌کند. در این شهر بزرگ برای انتخاب دکتر ارتودنسی باید مواردی را در نظر داشته باشید یکی از این موارد مراجعه مراکز تخصصی معتبر می باشد که اجاره ای نباشند و حداقل سابقه ای ۱۰ ساله جهت انجام درمان ارتودنسی بدون مشکل داشته باشند. به خاطر داشته باشید ارتودنسی درمانی زمان‌بر است و مراکز غیر معتبر و اجاره ای می تواند عوارض درمانی جبران ناپذیری برای شما داشته باشد. به مراکزی مراجعه کنید که از اسم متخصص آن درمان در تابلو آنها استفاده شده باشد. مثلا اگر به مرکز تخصصی ارتودنسی مراجعه می کنید دقت کنید بهتر است از نام دکتر متخصص که انتخاب کرده اید در عنوان تابلو استفاده شده باشد. در مواردی که از عنوان پزشک استفاده نشده است امکان انجام درمانهای غیر تخصصی بیشتر است. دقت کنید پروانه کار آن مرکز با نام متخصص ارتودنسی تطابق داشته باشد.

یکی از موارد مهم، انتخاب محل می باشد که دسترسی راحت تر را برای شما فراهم می کند. ولی نکته مهم اینکه یک کار تخصصی مثل ارتودنسی ارزش زمان گذاشتن را برای رسیدن به محل درمان دارد. به عبارتی شاید بهتر باشد راجع به مرکز دندانپزشکی که سر کوچه شما به تازگی باز شده است بیشتر تحقیق کنید. شاید کمی وقت گذاشتن برای رسیدن به مرکز معتبر که فاصله بیشتری با محل سکونت یا کار شما دارند بهتر باشد. به همین دلیل است که ما مراکز خود را در شمال شرق و غرب تهران دایر کرده ایم تا شما با کمی صرف وقت و با توجه به نزدیکی این مراکز به ایستگاه های مترو و تاکسی و خطوط اتوبوس امکان دسترسی نسبتاً آسان را به آنها داشته باشید. مطمئناً دسترسی راحت شاید یکی از مهمترین عوامل انتخاب متخصص ارتودنسی در تهران باشد، ولی همه آن نیست و دسترسی بسیار راحت به مراکز درمان نباید دلیلی برای مراجعه به مراکز درمانی غیر معتبر و بدون سابقه باشد.