متخصص ارتودنسی در غرب تهران

در شهرهای بزرگی مثل تهران با توجه به زمان بر بودن درمان ارتودنسی، نزدیک بودن محل کلینیک ارتودنسی و دسترسی آسان به مرکز درمانی از محل کار یا زندگی شما از اولویت بالایی برخوردار است. از آنجایی که درمان ارتودنسی در اکثر موارد نیاز به ویزیت‌هایی پیاپی برای مدت درمان دارد بنابراین انتخاب محل مرکز درمان نزدیک به ایستگاه‌های مترو یا خطوط BRT و در نظر گرفتن ترافیک در تهران و در نهایت پیدا کردن جای پارک بسیار مهم می‌باشد. با توجه به هزینه و زمان بالای حمل و نقل در تهران حتماً باید این هزینه‌ها در برآورد اولیه جهت درمان ارتودنسی در نظر بگیریم.

مرکز صادقیه دکتر فرهاد صدرالدینی متخصص ارتودنسی در غرب تهران با توجه به موارد بالا تعیین محل شده است. منطقه صادقیه تهران یکی از بهترین نقاط دسترسی در غرب تهران می‌باشد که دسترسی عالی را برای مناطق سعادت آباد و پونک و شهرک غرب، شهرک ژاندارمری و شهرک اکباتان و جنت‌ آباد منطقه آریاشهر و محله باغ فیض دارد.

متخصص ارتودنسی در غرب تهران | دکتر فرهاد صدرالدینی

متخصص ارتودنسی در غرب تهران | دکتر فرهاد صدرالدینی

در این سایت جذاب ترین مقالات در مورد ارتودنسی و دندانپزشکی را با جستجو در بخش مقالات خواهید یافت. پیشنهاد ما به شما مطالعه در این بخش است که به طور حتم بسیار برایتان مهیج خواهد بود.

متخصص ارتودنسی در صادقیه

همچنین مطب صادقیه در نزدیکی ایستگاه مترو صادقیه قراردارد که خود مترو صادقیه دسترسی عالی به نواحی مختلف تهران دارد. در صورتی که شما از طریق مترو صادقیه می‌خواهید به مطب صادقیه مراجعه کنید پس از پیاده شدن در این ایستگاه وارد خیابان ولی عصر شده و در انتهای این خیابان به بلوار فردوس می‌رسید که با اتصال به خیابان آیت اله کاشانی شما در نزدیک‌ترین فاصله به مطب صادقیه قرار دارد که در سمت شمال خیابان کاشانی قرار دارد.

کل این مسیر معمولاً پنج دقیقه پیاده روی می‌باشد همچنین خط ده اتوبوس‌های تندرو تهران یعنی BRT اشرفی اصفهانی که دارای ایستگاه در فلکه دوم صادقیه می‌باشد نیز دسترسی خوبی را به این مطب ایجاد کرده است و در آخر اگر با ماشین به این مرکز مراجعه می‌کنید برای پارک توصیه ما به شما این است که از طریق خیابان کاشانی وارد خیابان جنب مطب یعنی نجف زاده فروتن شوید. قطعاً در این خیابان یا خیابان‌هایی که به صورت متقاطع آن را قطع کرده‌اند جای پارک خواهید یافت. پس اگر در جستجوی متخصص ارتودنسی در غرب تهران هستید پیشنهاد ما به شما مرکز صادقیه می باشد.