هزینه ارتودنسی دیمون

قصد انجام ارتودنسی را دارید؟ با حجم بالایی از تبلیغات مواجه هستید که با روش نوین ارتودنسی دیمون دیگر نیازی به کشیدن دندان نیست. ولی با هزینه ارتودنسی دیمون مشکل دارید؟ حقیقت این است که تمام موارد ذکر شده در مورد عدم نیاز به کشیدن دندان یا مراجعات کمتر و کاهش درد بیشتر از آنکه بستگی به نوع تکنیک داشته باشد به نظر متخصص مربوط است و متخصص صلاحیت تشخیص و تعیین درمان با کشیدن و یا بدون کشیدن دندان را دارد.

هزینه ارتودنسی دیمون | دکتر فرهاد صدرالدینی

در این سایت جذاب ترین مقالات در مورد ارتودنسی و دندانپزشکی را با جستجو در بخش مقالات خواهید یافت. پیشنهاد ما به شما مطالعه در این بخش است که به طور حتم بسیار برایتان مهیج خواهد بود.

ارتودنسی دیمون

ارتودنسی دیمون تکنیکی می باشد که به جای نگهداری سیم ها بر روی دندان به وسیله کش از براکت هایی استفاده می شود که به صورت کشویی قابلیت باز شدن و بسته شدن دارند و چون ساختن براکت با خاصیت باز و بسته شدن کشویی نیاز به تکنولوژی بالاتری دارند پس معمولا هزینه ارتودنسی دیمون بالاتر است. البته این روش می‌تواند کمی باعث ساده تر شدن درمان های ارتودنسی بدون کشیدن دندان شود، هرچند که توسط بعضی از افراد به راهی جهت دریافت هزینه بیشتری بابت درمان ارتودنسی تبدیل شده است. در مورد درد کمتر ادعا شده با این سیستم هم بیشتر آنچه که مهم است خود بیمار است. یعنی اینکه معمولا در چند روز اول گذاشتن سیم درد گذرایی وجود دارد که بیشتر به فیزیولوژی بدن بیمار مربوط می باشد. در مورد کمتر شدن تعداد دفعات مراجعه معمولا مراجعه ماهیانه به متخصص ارتودنسی توصیه می شود که شاید در ابتدای درمان مراجعات کمتر باشد، ولی با پیشرفت درمان از آنجایی که سایر موارد مثل کش ها باعث حرکت دندان می‌شوند لذا نوع براکت در طول زمان درمان و مراجعات تاثیر زیادی ندارد. همان طور که گفته شد ارتودنسی دیمون به خاطر پیچیدگی ساخت، هزینه بالاتری دارد. با متخصص ارتودنسی خود در مورد هزینه ارتودنسی مشورت کنید که آیا هزینه ارتودنسی دیمون که بالاتر است چقدر برای شما مزایا دارد. البته صداقت دکتر ارتودنسی در بیان مزایا و معایب هر یک از این روش ها با توجه به هزینه ها یکی از کلیدی ترین ملاک ها در انتخاب دکتر ارتودنسی خوب می باشد.